Saturday, November 29, 2008

Kucing2ku








Eh ! Ini cucu2 aku juga kee ? Eeee bukanlah . Ini adalah anak Aju kucing aku yang mak bapaknya adalah kacukan Siam + Amerika.. Huu yoo... Comel kan. Nama dia Shesyem.. Dia 4 beradik, mati dua tinggal dua aje. Dia aje yang cantik, yang lain biasa aje. Sebenarnya dia patut tinggal di BP dengan aku, tapi ada orang tak malu tu , terus memunya dia.
Gambar sebelah ni nama dia Kembang , arwah kembang. Dia berasal dari BP juga, kerana kesian dan comel2 maka kami bawa dia pindah ke Melaka dengan mak dia sekali. Dia 4 beradik, semua mati kecuali sekor . Kesian Kembang, balik dari klinik kami bawa dia balik ke BP. ingat boleh sehat, pendek umurnya.
Aju masih ada di BP. jadi penghulu kucing di Taman Bahagia. Kalau dia lapar adalh dia kat dapur rumah aku tunggu makan. Aju dah banyak cucu, mengalahkan aku pulak..

2 comments:

!Nt4N said...

AJU YG BUSUK & BURUK TU KAN??

eeee..

Atuk said...

Cis ! Berani engkau menghina kucing kesayangan aku tu yaaa... Kalau tak ada Aju Sesyem tu tak ada tau... Wek...