Tuesday, April 15, 2008

On Call


Jangan ingat orang hospital aje ada on cl, YB pun ada tau! Sejak 5 tahun jadi YB ni , 3 th terawal aku dapat buat full time on cl. Dua th akhir ni part time on cl pulak. Rasa-rasa macam malas nak ambik on cl tu sebab nak tumpu pd mengaji alquran dan belajar bhs arab ...Nak penuhkan masa tu dengan yg berfaedah. Kalau tidak boring gila oiii. Yang belajar tu pun semua YB 2. Tapi bila dah ada on cl yu terpaksalah pontebg kelas , menyebabkan YB Som dah potong aku . Aku dah ketinggalan satu muka surat sekarang . Tapi bahasa arab aku rasa aku banyak tau dari YB Som.


Pasal on cl tu kadang2 kat M, kadang2 B dan sekarang dah kat UK pulak !(Jauhnya aku kena pg...) Ada yg dapat alaun dan dapat makan, ada yg dapat makan aje tak ada alaun , dan lagi teruk tak ada alaun dan makan 50-50 .. teruk betul majikan tu.....


walauapa pun aku pergilah juga , dapat juga jumpa permatahati aku tu, dan semoga aku sehat dan panjang umur..

2 comments:

!Nt4N said...

Ada yg dapat alaun dan dapat makan, ada yg dapat makan aje tak ada alaun , dan lagi teruk tak ada alaun dan makan 50-50 .. teruk betul majikan tu.....

AKU CAM TERASA YG DPT MAKAN TP XDE ALAUN TU CAM DITUJUKAN PADAKU..huhuhu ^_^

ya2 said...

cet, tu mana majikan yg bonus pun x bgi, makan pun kena bayar???????

hehe..lain kali kalu mcm tuh, bila majikan tu balik raya, suh dia bwk khemah tido luar.

muahaha