Tuesday, December 2, 2008

Memori Indah Di Tanah Suci Mekah dan Madinah










2 comments:

HABIHA69 said...

itulah istimewanya Mekah Cikgu kan tetap dirindu dan diimpikan selalu oleh jutaan umat Islam seluruh dunia ...tak silap saya ada ada 4 hari lagi nak Aidil Adha..kemuncak setelah wukuf di arafah..bagi kita yang tidak berkesempatan disunatkan puasa kerana Nabi berpesan..dari Rasulullah S.A.W. tentang puasa Arafah: “Saya berharap kepada Allah agar dihapuskan (dosa) setahun sebelumnya dan setahun sesudahnya.(HR Muslim)...moga Ibadah kita diterima olehnya..amin..hari ini 5 Zulhijjah 1429 saya singgah lagi ke N3 Cikgu...

Atuk said...

aterima kasih kerana sudi mmbaca tulusan saya. Saya penuhi masa saya dengan menulis dan beberapa aktiviti lain. Sekarang saya dah pandai masukkan gambar dalam blog saya , itu yang asyik mengadap komouter aje.