Wednesday, June 11, 2008

Terima kasih daun keladi .....


Selain berita gembira untuk mengerjakan umrah tu, ada lagi perkara2 yg patut aku ceritakan di sini. Bukan apa hanya nak ucapkan terima kasih daun keladi atas beberapa perkara.
Bth.dayku yang ke ....... telah berlalu .Sebelum bthday tu aku dah dapat hadiah sepasang kasut yang pada aku sangat mahal dan belum pernah aku beli kasut semahal itu. Kalau aku ada hp canggih akan aku rakamkan kasut itu di sini. Kasut mahal memanglah sedap dipakai. Terimakasihlah kpd yg memberi hadiah tu.
Utk hari ibu pula , selain ada suprise , ada lagi hadiah yang aku dapat ( mahal juga ) iaitu sebuah purse . Terima kasihlah anak2. Semoga kalian panjang umur, murah rezeki dan menjadi anak2 yg saleh/solehah.


4 comments:

!Nt4N said...

akukah yg hadiahkan purse tu???

ya2 said...

dan kasut itu, siapakah?ngko jugakkah?

apalah sgt dengan nilai sebuah kasut clark tu mak dengan segala pengorbanan, didikan dan tunjukajar mak selama ini..

nanti kita boleh wat surprise party lagi.doa2 le bio cepat naik pangkat.

ya2 said...

eh kucing mana dlm kotak tu?abg kang ke intan?

!Nt4N said...

tu nama dia abg long..long jaafar